marți, 12 ianuarie 2010

Frânturi din jurnalul de vacanță (1)


Vineri, 11 decembrie 2009
Dragă jurnalule,
Astăzi este ultima zi de școală. Pentru că am fost cuminte și silitoare, am fost răsplătită cu un cadou de la Moș Crăciun.
După ore, împreună cu părinții mei, am plecat la Pomârla la pentru a duce fetițelor pe care clasa noastră le-a „adoptat” papuceii pe care eu și colegii mei i-am strâns.
Le-am cumpărat multe dulciuri și fructe și am plecat la drum.
Mare le-a fost bucuria când ne-au văzut ! Ardeau de nerăbdare să desfacă pachetele. Văzându-le bucuria pe chipuri, m-am simțit și eu fericită.
Am învățat că dăruirea este lucrul cel mai important de Crăciun.
Am trecut și pe la câțiva bătrâni tare necăjiți, neajutorați și singuri cărora le-am dăruit alimente. M-am întristat mult când i-am văzut atât de neputincioși și săraci !
ASTĂZI A FOST O ZI ÎMPLINITĂ !

0 gânduri...:

Trimiteți un comentariu

Gânduri bune dacă aveți pentru mine...
Vă mulțumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...