marți, 12 ianuarie 2010

Frânturi din jurnalul de vacanță (6)


Joi, 31 decembrie 2009 – Vineri, 1 ianuarie 2010
La mulți ani, dragă jurnalule!
Este Ajunul Anului Nou.
După ce am ajutat-o pe mami puțin la treburi, ne-am uitat la „Atlantida, imperiul dispărut” . Apoi ne-am odihnit . Am primit urători. M-am bucurat că au venit și câțiva colegi de-ai mei și de-ai lui Miriam.
La miezul nopții am ciocnit cu sora mea și cu părinții mei un pahar de șampanie – pentru copii, bineînțeles….
M-am bucurat cumva că am intrat într-un nou an, dar, pe de altă parte m-am întristat. Nu voiam să las toate peripețiile și amintirile în urmă. Nu vreau să cresc, vreau să rămân copil pentru multă vreme !
Timpul nu-l mai pot întoarce niciodată ! Nici un an nu va mai fi ca 2009!
Pentru 2010 mi-am propus să mă bucur de tot ce e în jurul meu, să mă bucur de viață și să o trăiesc frumos !
LA MULȚI ANI !

1 gânduri...:

Anonim spunea...

Ai planuri mărețe pentru noul an...Îți doresc să le poți duce la îndeplinire!
Te pup!

Trimiteți un comentariu

Gânduri bune dacă aveți pentru mine...
Vă mulțumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...