luni, 11 ianuarie 2010

Vis de iarnă



Noaptea melancolică a pus stăpânire peste pământ. Era suflată cu argint de lună. A împrăştiat prin tot ţinutul un văl de fum negru.
Mă odihneam în patul meu moale. Aşteptam nerăbdătoare următoarea zi , Ajunul Crăciunului. În casă bradul era împodobit cu luminiţe multicolore, cu globuleţe de diverse mărimi şi, în vîrf, avea o stea mare şi galbenă ce strălucea mândră. Pe masă, într-o farfurie, erau aşezate câteva prăjituri pentru Moşul, cel pe care îl aşteptam de ore întregi. Nu putea dormi cu gândul la Moş Crăciun. M-am aşezat lângă brad şi, gândindu-mă la iarnă, am aţipit. În visul meu a apărut Moşul. El mi-a şoptit cu blândeţe :
- Draga mea, voi veni târziu ! Culcă-te !
Am tresărit şi am deschis ochii. Lângă bradul înalt, copacul credincios, era aşezat un cadou mare. Nu l-am deschis. M-am întins înapoi în pat şi am aşteptat dimineaţa.
Ziua următoare am auzit afară glasul răguşit al unui bătrân. Am deschis uşa. Era...era chiar Moş Crăciun ! Îmbrăcat într-o haină roşie, cu nişte cizme negre şi o căciulă lunguţă , stătea într-o sanie trasă de şapte reni, Moşul. Am alergat spre el şi l-am îmbrăţişat duios.
- Moş Crăciun, cum ai ajuns aici ? Cum poţi face jucarii pentru fiecare copil cumnite ?
- Draga Moşului, azi noapte ţi-am lăsat un cadou! Pentru că eram răguşit de la atâtea urări şi pentru că erai ultimul copil la care trebuia să vin, am înnoptat aici. Fetiţo, zise Moşul, închide ochii şi ţine-mă de mână ! Nu vrem să mergem la frizer, s-ajungem la atelier !
Am ajuns într-un loc minunat. Mii de spiriduşi confecţionau din lucruri refolosibile jucării frumoase.
- Acum, draga mea ai aflat răspunsul la întrebare. Aici, cu ajutorul elfilor, confecţionez jucării.
Moşul mi-a arătat două liste lungi, foarte lungi. Una cu copiii cuminţi şi una cu copiii obraznici . M-am bucurat când m-am văzut pe lista cu copiii astâmpăraţi. Eram pe poziţia a-15-a cu punctaj maxim. Moş Crăciun mi-a arătat şi oglinda prin care ne vede.
- Trebuie să ne luăm rămas bun ! La revedere ! îmi spuse Moşul.
Am tresărit . Eram în pat. M-am ridicat şi am luat de sub brad cadoul. În el era aşezată o păpuşă cu părul negru ca abanosul ce îi curgea în valuri pe spate, cu gura roşie, nasul mic şi ochii de smarald. Aceasta era îmbrăcată într-o rochiţă de culoarea cerului şi avea nişte papuci verzi.
- Ce frumoasă eşti ! i-am spus încântată.
Am strâns-o la piept şi am privit pe geam. Copiii se jucau bucuroşi cu bulgări de zăpadă, construiau sperietorile morocănoşilor şi alunecau cu OZN-uri de sezon. Am ieşit şi m-am bulgărit cu ei. Fericită, le-am povestit despre călătoria mea din vis.

0 gânduri...:

Trimiteți un comentariu

Gânduri bune dacă aveți pentru mine...
Vă mulțumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...