sâmbătă, 27 martie 2010

Curățenie de primăvară...



        Pentru că așa se obișnuiește înainte de Paște, toată lumea face curățenie de primăvară... Și la noi acasă e curățenia în toi... Bineînțeles că am ajutat și eu pe ici, pe colo... M-am așezat apoi pe canapea. Totul strălucea în jur... Simțeam însă că undeva am uitat să fac curățenie... Sufletul era cel ce avea nevoie și el de puțină ordine... Nu i-am șters fereastra încă, astfel că riscam să nu pot observa calitățile celor din jurul meu... Așa că m-am grăbit să o șterg... Dar nu era de ajuns... Sufletul trebuia și el curățat... Am luat bunătatea și am curățat încăperea... Am șters apoi cu „detergentul” împotriva tristeții … Pe ici pe colo mai era câte puțin praf de indolență pe care l-am șters rapid... Încăpățânarea lenevea pe canapea. Am alungat-o iute... Au rămas în încăpere iubirea, ambiția și bunătatea. M-am grăbit să plec afară, dar am zărit mici urme de răutate... Am șters totul cu mopul...
        Dintr-odată m-am trezit... Simțeam că am terminat de făcut curățenie în sufletul meu... Era cel mai important lucru... Sufletul meu e pregătit acum pentru o nouă primăvară...

4 gânduri...:

Anonim spunea...

Dragă Sara,

sufletul tău e atât de frumos și curat!... Ești un copil deosebit! Ai mult talent la scris..deci..scrie în continuare!
SUCCES!

Anonim spunea...

IUBIRE,AMBITIE ,BUNATATE....le-ai ales sa ramana alaturi de tine.Superb! Spui ca ai fugarit lenea....ai fugarit-o cumva la mine?

corina spunea...

Sara doar ingerii sunt asa!pentru asta te consider un inger!:)

Sara spunea...

Mulțumesc mult, doamna Corina! Toți copiii sunt îngeri...

Trimiteți un comentariu

Gânduri bune dacă aveți pentru mine...
Vă mulțumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...