luni, 8 martie 2010

Mamei mele învățătoare...



E și ziua mamei mele învățătoare. Fac parte dintr-o familie numeroasă… Suntem 19 la număr... Mama noastră învățătoare are răbdare cu noi, deși suntem atât de mulți… Este bună, frumoasă la chip și la suflet. Ne învață cu multă răbdare și pasiune atâtea lucruri noi și interesante!...
La început ne era doar învățătoare, cu timpul însă a devenit a doua noastră mamă.
Îmi amintesc cu câtă răbdare ne îndruma mâna să așezăm literele pe caiet… Ne-a învățat apoi să formăm cu literele învățate cuvinte frumoase. Tot ea ne-a învățat să ne iubim și să ne prețuim mamele ce ne-au dat viață….Nu pot uita cum ne zâmbea cu duioșie din prag și cum ne povestea basme cu prințese și dragoni… Astfel, învățarea a fost pentru noi o joacă plăcută!...
Mama noastră învățătoare e ca o rază de soare ce ne încălzește atunci când frigul vrea să ne cuprindă!
Pentru că astăzi e 8 Martie, doresc să-i umplu sufletul ei gingaș cu florile recunoștinței mele și să-i mulțumesc pentru tot ce face pentru mine! Nu găsesc cuvinte potrivite să îmi exprim recunoștința, dar știu că ea îmi înțelege gândul și simte dragostea ce i-o port…

VĂ IUBESC, DRAGA MEA MAMĂ ÎNVĂȚĂTOARE!

Cu drag,
a dumneavoastră elevă,
Sara

1 gânduri...:

Anonim spunea...

Mi-am incheiat aceasta minunata zi la calculator si, din obisnuinta,am vrut sa vad ce lucruri minunate ai scris azi.Inca de la inceput m-a intampinat titlul"Mamei mele invatatoare"si mi-a placut mult de tot ce am citit.Iubesc sinceritatea ta ,stiu cat suflet pui tu in tot ceea ce faci si in ceea ce spui!Ma coplesesc cuvintele tale frumoase, iti multumesc pentru sentimentele pe care mi le nutresti ,Sara!Esti o draguta si as vrea sa stii ca fiecare invatatoare si-ar dori nespus de mult sa aiba elevi ca tine.Mult succes,draga mea,in tot ceea ce faci! Te pup cu mare drag!

Trimiteți un comentariu

Gânduri bune dacă aveți pentru mine...
Vă mulțumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...