sâmbătă, 6 martie 2010

ZI PROASTĂ...



Astăzi am avut o zi cumplită…de dimineață. Dragii mei cockeri, Kelly și Jack , au dispărut. Pur și simplu au zbughit-o din curte și au plecat la plimbare... I-am căutat toți disperați... Am lipit afișe, eram dispuși să oferim și recompensă găsitorului. După ce aproape mă resemnasem că nu îi voi mai găsi, spre după-amiază, ne-a telefonat un domn spunându-ne că Jack și Kelly sunt la poliție. Bineînțeles că am plecat imediat într-acolo și i-am adus acasă... I-am iertat, dar nu mai pupă ei degrabă să zburde în libertate nesupravegheați…
Ce bine că i-am găsit!... A trecut și ziua proastă, aștept ca weekendul să fie mai bun!
Weekend plăcut, dragi prieteni!

1 gânduri...:

Anonim spunea...

Sa stii ca si eu m-am uitat prin oras dupa cateii tai.Ma bucur mult ca i-ai gasit!

Trimiteți un comentariu

Gânduri bune dacă aveți pentru mine...
Vă mulțumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...