marți, 1 iunie 2010

La mulți ani, copilăria mea!



E 1 iunie, e ziua mea... Și nu doar a mea, ci a tuturor copiilor… Și nu doar a copiilor, ci a tuturor celor ce se simt încă în suflet copii…
Mă bucur din plin de copilăria mea frumoasă… Și aș vrea să rămân veșnic copil... măcar în suflet!...

COPILĂRIA
autor Sara Beșleagă
Copilăria aș vrea mereu să o păstrez,
La flori, la îngeri să visez…
Aș vrea să stea, să nu mai plece
Căci fără ea lumea e rece…

E palidă, n-are culoare,
Viața nu mai e o floare…
E urâtă, e prea cruntă
Și există numai trudă...

Copilăria... ce dulce și duios cuvânt!...
S-ascult cu drag dulci adieri de vânt,
S-adun cireșe câte vreau,
La umbra pomului să stau…

S-ascult glas de păsărele,
Să văd cuib de rândunele,
Să visez c-ating o stea,
Să topesc fulgii de nea…

Copil vreau să rămân mereu,
Să zbor spre stele ca un zmeu…
Să cânt mereu și să dansez
Și viața altora s-o colorez…

LA MULȚI ANI!

2 gânduri...:

Anonim spunea...

La mulți ani, dragă copilă cu suflet curat și frumos! Să ne trăiești, să fii sănătoasă și să ne bucuri mereu cu inocența ta!

Anonim spunea...

Foarte frumoasa poezie,Sara!
Imi place mult!La multi ani de ziua copilului!

Trimiteți un comentariu

Gânduri bune dacă aveți pentru mine...
Vă mulțumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...