miercuri, 8 decembrie 2010

Mulțumesc!



Mi-aș dori să am poate ceva mai mult timp liber să pot posta mai des pe blog...
Am trăit atâtea bucurii în ultima vreme și nu vi le-am împărtășit și vouă, dragii mei prieteni... Despre două dintre ele voi scrie acum pe scurt.
M-am bucurat enorm că doamna Narcisa Dumitriu din Botosani care este coordonatorul proiectului EcoȘcoala, mi-a vizitat blogul și a scris pe blogul dumneaei un articol
și un scurt interviu cu mine. Vara aceasta am câștigat un premiu special la concursul Patrula Eco, agenda mea fiind foarte apreciată la București. Promit să îmi dau silința și anul acesta să fiu un bun observator de mediu! Dacă doriți să citiți articolul îl găsiți aici :
aici

Mulțumesc pentru cuvintele frumoase!

O bucurie imensă am avut și când doamna Elia David, una dintre poetele mele preferate, a cărei poezii le citesc mereu cu drag - mi-a vizitat blogul și mi-a lăsat și un frumos comentariu la postarea “Suflet de creion”. Vă mulțumesc, doamnă Elia David, pentru frumoasele cuvinte și pentru sfaturile ce mi le-ați dat! Voi citi mereu cu drag poeziile dumneavoastră!...

Mă voi strădui, dragi cititori, să îmi fac timp și să scriu mai des pe blog...
Vă mulțumesc tuturor pentru că îmi vizitați blogul!

0 gânduri...:

Trimiteți un comentariu

Gânduri bune dacă aveți pentru mine...
Vă mulțumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...