luni, 1 august 2011

Vacanță - imagini din Elveția și Austria

      După Italia, am petrecut câteva zile în Elveția vizitând orașele Chur și Zürich. Vremea nu a fost foarte frumoasă astfel că nu am putut urca pe munte... Am vizitat însă orașele și am aflat câte ceva din istoria lor. M-au impresionat ordinea și curățenia care domnea pretutindeni... era parcă deranjant de perfect totul... M-am bucurat să mă reîntâlnesc cu dragii mei verișori, Adriana și Cristi care locuiesc de ceva vreme în Zürich.
      Ultimele zile le-am petrecut la Viena la verișorii noștri cu care am petrecut un timp frumos. Am vizitat orașul și Muzeul Tehnic. Impresionant...
      Drumul spre casă a fost luung, obositor și plin de nerăbdare.... :(
      A fost o vacanță nemaipomenită!  Sunt recunoscătoare părinților mei pentru tot ce îmi oferă! :*

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Make your own free digital slideshow

9 gânduri...:

Anonim spunea...

E minunat, copil frumos, să ştii a fi recunoscătoare! E minunat şi gândul de întors, şi nerăbdarea ce ţi le-am ghicit în bucuria-ntoarcerii acasă! Să te bucuri mai departe, din plin, de zile frumoase de vacanţă!

Tasha spunea...

Bravo! vacanta frumoasa in continuare si imagini placute cat mai multe pe blog!

Sara spunea...

@ Danielle Wolf:
Mulțumesc! :) Într-adevăr... cel mai bine e acasă! :) O vară plină de soare și culoare vă doresc! :*

Sara spunea...

@ tasha :
Mulțumesc pentru vizită, stimată doamnă! Și dumneavostră vă trimit urări de bine și gânduri bune de vară! :*

C.L.M. spunea...

Foarte frumos din partea ta sa le multumesti parintilor, sa stii ca nu toti copiii mai fac asta. :) Vacanta placuta in continuare and have fun!

PS: Sa nu imi mai vorbesti cu dvs. ca am 20 de ani, nu sunt asa batrana.
Te pup si multumesc de vizita, te mai astept pe la mine scumpa domnisoara.

Sara spunea...

@ C.L.M. :
Sunt și voi fi recunoscătoare mereu... Vacanță frumoasă și ție! :* Sigur te voi vizita... :)

Copilul cu ochi caprui spunea...

I love Zurich!!! Super frumos!

Sara spunea...

I love Zürich, too! :) De fapt, toată Elveția! :)

Eliza spunea...

Buna sa-ti fie inima! Tocmai te-am vazut printre "abonatii" la blogul meu. Am intrat si eu la tine si ma bucur mult pentru ce am gasit: frumusete, de la tine pana la ultimul cuvant scris, speranta, incredere, educatie, inteligenta, sensibilitate, talent si multe altele. Cred ca parintii tai sunt mandri de tine si tu de ei. :) Asa ar trebui sa fie in toate cazurile. Continua aceste lucruri frumoase pe care le-ai inceput si continua sa cresti frumos, ca un exemplu pentru ceilalti copii si, ooo, pentru cei mai mari decat tine!
Apreciez foarte mult faptul ca scrii romaneste, cu diacritice si tot tacamul! Bravo!

Trimiteți un comentariu

Gânduri bune dacă aveți pentru mine...
Vă mulțumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...