sâmbătă, 16 iunie 2012

Dorințe de ziua mea...

                                                                                Sursă foto

          Astăzi e ziua mea... Împlinesc 12 ani... Anii ce au trecut au fost ani frumoși, ani în care nu mi-a lipsit absolut nimic...
          Dacă am dorințe?... DA, au rămas aceleași!
          Îmi doresc cel mai mult să fiu sănătoasă, eu și toți cei dragi mie. Am învățat că sănătatea e cel mai prețios lucru. Și că, de multe ori, nu o prețuim decât după ce nu o mai avem...
          Îi mulțumesc Bunului Dumnezeu pentru tot ce mi-a dăruit: sănătate, o familie frumoasă, prieteni frumoși la chip și la suflet, dascăli minunați și tot ce am trebuință... Îl rog pe Bunul Dumnezeu să mă ocrotească în continuare și să-mi dăruiască zile fericite!
          Mi-aș fi dorit să îmi petrec ziua  de astăzi altfel... Trebuie însă să particip la faza finală a concursului de matematică Euclid, astfel că emoțiile mă copleșesc... Sper să mă pot concentra și să obțin un rezultat frumos...
          Din cauza concursurilor de astăzi la matematică și de mâine la limba română, mi-am petrecut ziua vineri, împreună cu familia, cu colegii mei și cu doamna dirigintă... A fost o petrecere reușită, ne-am distrat cu toții nemaipomenit...


 VĂ  MULȚUMESC  DRAGII MEI  COLEGI  ȘI  PRIETENI  
             PENTRU  FRUMUSEȚEA VOASTRĂ! 
DATORITĂ  VOUĂ  AM  AVUT  O  PETRECERE  GROZAVĂ!

17 gânduri...:

Nicol spunea...

La multi ani Sara! Sa fii sanatoasa si fericita! Succes la cele doua concursuri, sau la cate or sa mai vina !!!
Ai petrecut frumos, alaturi de cei dragi!

pandhora spunea...

esti o geamana draga mea draga :)
la multi ani,mereu frumosi draga Sara,sa pastrezi mereu ceva din sufletul tau de copil...
iti doresc sa te gaseasca toate bucuriile din lume,sa ai mereu preietni buni aproape si pe cei dragi ai tai si mai aproape!
te imbratisez cu mult drag si iti urez inca o data la muuulti ani!!

copilarim spunea...

La multi ani sanatosi si frumosi draga Sara!!! Ce varsta minunata:)!!! Si ce petrecere frumoasa ai avut:). Iti doresc bafta la competitii si emotii constructive:). Sa iti implinesti dorintele, sa fii sanatoasa si fericita alaturi de cei dragi!!
Cu drag,
rux

corina spunea...

La multi ani Sara! Dumnezeu sa-ti implineasca dorintele , ca sunt tare tare la locul lor!
Binecuvantare!

Mirela spunea...

La mulți ani frumoși, multă sănătate și împliniri, dragă Sara! Ești minunată! Să ai parte de tot ce îți dorești și să ți se împlinească toate dorințele!
Ești în aceeași zodie cu fetița mea! Te îmbrățișez! :)
Succes la concurs și distracție plăcută!

.✿*E LENA*✿. spunea...

LA MULȚI,MULȚI ANI,SCUMPO!
Sănătate,fercire și tot ce îți
dorești să se împlinească!
Mult,mult succes în viață!
Te pupic dulce!

anastasia spunea...

La mulţi ani, copil frumos!
Domnul să te ocrteacă în continuare!
Şi toţi cei dragi să-ţi fie în preajmă!
Să ai o vacanţă de vis!

Alina spunea...

La multi ani, Sara draga! Si multa bafta la concurs! Sa fii sanatoasa, fericita si norocoasa! Meriti pe deplin!
Inca o saptamana si... vine vacanta cu trenul din Franta!

Unknown spunea...

La Multi Ani, copil frumos!! Dumnezeu sa te binecuvinteze cu ce are mai frumos si tot ce.ti doresti sa se.plineasca!!

adriana spunea...

La multi ani, mereu in dragostea Domnului, draga Sara!

Mariana spunea...

Laaaaaaaa muuuuuuuulţi aaaaaaaaani!
Te îmbrăţişez cu toată dragostea, ani binecuvântaţi de la Domnul, rodnici şi plini de acea frumuseţe care ne face asemeni Lui!

Dana spunea...

La mulți ani, Sara! Să ai parte de tot ce-i mai frumos în viață și să ți se îndeplinească toate dorințele! Mult succes la concurs :)

elia david spunea...

La multi ani, draga Sara!
Sa fii mereu sufletul din care se revarsa darurile compasiunii, sperantei si poeziei asupra inimilor celorlalti.

Cu drag,
Elia

Corina spunea...

La multi si frumosi ani! Sa ii ai plini de impliniri si de frumuseti de tot felul.
Bafta la concursuri!

Sara spunea...

Vă mulțumesc, din suflet, tuturor,
pentru frumoasele urări!
Mi-ați făcut ziua și mai frumoasă!
MULȚUMESC!:)

arcadia spunea...

Cu întârziere, îți urez și eu la mulți ani, copil minunat ce ești! :*
Toate frumusețile să-ți împodobească viața :D

aventoro spunea...

La mulți ani!
Sănătate multă.

Trimiteți un comentariu

Gânduri bune dacă aveți pentru mine...
Vă mulțumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...