duminică, 16 decembrie 2012

Parfumul dimineților de Crăciun

“Nimic nu este mai trist pe această lume 
decât un om care se trezeşte în dimineaţa ajunului 
şi nu se comportă ca un copil.”     
Erma Bombeck   



       Crăciunul e sărbătoarea sufletului meu…

       An de an, zi de zi,  îmi împodobesc frumos sufletul cu cele mai alese podoabe: bunătate, iertare, dăruire, dragoste, speranță…   

       După ce sufletul mi-e plin de Cer și de miresmele Cerului, îi fac loc Pruncului în ieslea inimii mele... 

        Îl colind apoi și eu împreună cu îngerii și mă închin, plină de uimire și bucurie, în fața Pruncului, precum păstorii odinioară...  

        Nu am să-i dau aur, smirnă și tămâie așa cum i-au dăruit magii, dar ce am mai scump, inima mea, e tot ce pot și vreau să-i dăruiesc...

        În ajunul Crăciunului, după ce, în murmurul lin al colindelor, împodobim frumos bradul, îmi place să merg să colind, apoi să primesc și eu colindători.


          În fiecare an, îmi place să recitesc din Biblie povestea Nașterii Pruncului, pentru a o avea mereu proaspătă în memorie.

        Mă  bucur de tot ce înseamnă Crăciun…

        Și, ca orice copil, bineînțeles că ador cadourile și surprizele… 

        În dimineața de Crăciun, de când eram mică-mică, făceam întrecere cu sora mea, Miriam, coborând scările în grabă, nerăbdătoare fiind, să găsim cadourile de sub brad… Pline de emoție, le desfăceam și ne bucuram de tot ce primeam. Bineînțeles, îmi place să ofer și eu cadouri și mici surprize părinților și surorii mele, Miriam. 

         Și nu uit niciodată să le fac mici bucurii copiilor sărmani cărora părinții nu le pot oferi dulciuri sau jucării. Și astfel, mă simt fericită...

         Crăciunul va rămâne întotdeauna sărbătoarea cea mai apropiată sufletului meu.

         Vreau să păstrez Crăciunul în suflet tot anul!


VĂ  DORESC  TUTUROR 
 UN  CRĂCIUN  
PLIN  DE  MIRESMELE  CERULUI!



Postare înscrisă în cadrul Clubului Poveștilor Parfumate,
pe blogul doamnei Mirela, unde veți găsi
multe alte miresme de Crăciun și de poveste... 

Au mai scris despre miresmele Crăciunului:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
 

12 gânduri...:

pandhora spunea...

Fericit sa-ti fie mereu Craciunul draga Sara!
esti un copil frumos,aduci bucurie celor din jur,bucurie si dragalasenie se desprinde si din aceasta postare a ta...te imbratisez cu tot dragul >:D<

Mirela spunea...

Ca de obicei, m-ai emoționat cu sufletul tău curat și inima ta mare și bună, dragă Sara! Așa să faci mereu de Crăciun și te vei bucura însutit, vei primi înapoi tot ce oamenii au mai bun de dăruit: iubire și respect!
Iar Cel care a trebuit să se nască într-o iesle, îți va răsplăti, de asemenea, bunătatea.
CRĂCIUN LUMINOS, VESEL ȘI FRUMOS, ALĂTURI DE MIRIAM ȘI PĂRINȚII TĂI, DRAGĂ SARA!
Să termini cu medii de 10 semestrul și să ai o vacanță superbă! Te îmbrățișez! :)

Anonim spunea...

Draga Sara, ai scris frumos si emotionant, essti un copil bun.Iti doresc un Craciun fericit, o vacanta minunata, multe bucurii alaturi de familia ta!

lili3d spunea...

Le doresc tuturor copiilor să fie ca tine!
Zile senine!

Unknown spunea...

îmi place mult ca pastrezi cu sfintenie traditia si ca împodobesti bradul doar in Ajunul Craciunului. Bucuria creste în suflet treptat si noaptea de Ajun este cea mai frumoasa zi a Anului!
Sara draga, tu ai un suflet pur si delicat, sunt sigura ca sarbatorile de Craciun iti va gasi familia in deplina sanatate si armonie. Sa ai parte de un Craciun minunat!

OchiiVerzi spunea...

Daca ar fi toti oamenii asemeni tie, ar fi o lume mult mai bogata si frumoasa, o lume sigura in care cuvinte precum "rau", "primejdie", "urat", "frica" ... nu ar exista! O seara frumoasa!

vienela spunea...

Ai un suflet frumos si o inima mare. Mi-as dori ca toti copiii sa fie sensibili si buni, asa cum esti tu, draga Sara.
Iti doresc un Craciun fericit, alaturi de familia ta!

gandvis spunea...

Ai dreptate, Crăciunul e o sărbătoare care ne readuce în copilăria în gânduri şi în suflete!

Anonim spunea...

Eu te admir pentru ca citesti din Biblie, fiindca foarte multi nu fac acest lucru, nici macar nu se gandesc la Isus, desi spun ca serbeaza nasterea lui Cristos.
Iar daca citesti cu atentie, vei vedea ca data nasterii Mantuitorului nici nu apare in Sfanta Scriptura.
Deci, ce sarbatorim, de fapt?
Esti o fata desteapta si precis o sa cercetezi si-o sa afi.

Multa sanatate si tot ce poate fi mai bun!

Mirela spunea...

Îți doresc un Crăciun luminos, fericit, vesel, îmbelșugat și voios! Să ai bună dispoziție cât cuprinde! Sănătate și bucurii!

Unknown spunea...

sarbatori fericite alaturi de cei dragi, sanatate, vise împlinite, pace în suflet, dragoste si armonie! Un Craciun plin cu bucurii!

Larisa Oana spunea...

Ai primit o nominalizare de la mine aici:
http://oanabooks.wordpress.com/2012/12/22/liebster-award-yeeeeey/

Trimiteți un comentariu

Gânduri bune dacă aveți pentru mine...
Vă mulțumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...